| |
|
Bn'Ýarr
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 22-07-2010, 17:31:36
|

|
Ik doe mee. =) Is er al iemand die spirite's doet? :") Want die standaard spirite's bij Emerald zijn niet zo nice. :"(________________ 
|
|
|
Redjiggly
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 22-07-2010, 19:09:15
|

|
"Bn'Ýarr" schreef: Ik doe mee. =) Is er al iemand die spirite's doet? :") Want die standaard spirite's bij Emerald zijn niet zo nice. :"(
Ik heb geprobeerd wat dingen aan te pasen in unLZgba maar ik snap het programma niet zo goed. Job #1 voor je zou kunnen zijn(als je zin hebt) om de battle sprites van Zigzagoon te veranderen in een Old Man ;D!________________  ^100%Paint.NET^ ~Just Me, RedJiggly
|
|
|
Redjiggly
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 23-07-2010, 23:17:56
|

|
Heh, een dubbelpost. Het moet maar even.
Er is de afgelopen drie dagen een buitengewoon grote hoeveelheid dingen gebeurd. Ik ben trots op jullie
Een paar van de veranderingen die misschien leuk zijn om te weten: -Prof. Birch is verstrooider dan ooit in de intro -Je slaapkamer is nu in de kelder -Littleroot Town heeft een heel stuk natuur gekregen aan de rechterkant waar je naartoe zult kunnen nadat je Surf hebt. -Meerdere plaatsen hebben al een complete map-makeover gekregen(Pacifidlog, Dewford, Evergrande, Petalburg) -Een groot deel van de Kanto pokemon hebben hun engelse bêtanamen gekregen ipv de normale -Van een hele grote hoeveelheid pokemon zijn de types alswel een aantal aanvallen aangepast. -Er is een compleet nieuwe Elite-4 -En meerdere andere superinterresante, -grappige en -originele wijzigingen die ik (nog) niet ga verklappen aan het buitenpubliek .
Vanaf morgen ben ik helaas drie weken lang weg. Jullie zullen het zonder mij moeten doen. Niet dat dat niet kan ofzo . De anderen moeten dus nieuwe leden toevoegen. PM iemand van hen als je mee wilt doen.
Veel Success verder! May the Bits be with you ________________  ^100%Paint.NET^ ~Just Me, RedJiggly
|
|
|
Bn'Ýarr
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 12:53:26
|

|
Als andere leden leuke ideeën hebben mogen ze die nog altijd posten hoor. ^^''________________ 
|
|
|
nino.g
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 15:46:14
|

|
ik doe nu ook mee.________________ He is having fury
|
|
|
QxY
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 16:35:17
|

|
Damn, RJ is op vakantie.. Hij was de enige die kon inviten right?________________ 
Weet niet if iemand hier nog op zit te wachten. Maar je kan me altijd een PM sturen om te vragen of ik een sig/wall voor je wil maken.
|
|
|
Nanoman
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 17:09:34
|

|
"QxY" schreef: Damn, RJ is op vakantie.. Hij was de enige die kon inviten right?
Nope, iedereen die al uitgenodigd is kan iemand anders uitnodigen.
|
|
|
QxY
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 19:36:37
|

|
"Nanoman" schreef: "QxY" schreef: Damn, RJ is op vakantie.. Hij was de enige die kon inviten right?
Nope, iedereen die al uitgenodigd is kan iemand anders uitnodigen.
Ooh gelukkig, dan PM ik je even mijn e-mail als je me zou willen inviten.  ________________ 
Weet niet if iemand hier nog op zit te wachten. Maar je kan me altijd een PM sturen om te vragen of ik een sig/wall voor je wil maken.
|
|
|
QxY
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 22:03:26
|

|
Sorry voor dubblepost maar ik heb even een vraagje.
Ik heb net Route 102 gewijzigd, moet ik dat in allebij de wijzigings files plaatsen of alleen in die voor routes en steden??________________ 
|
|
|
Toxic Spikes
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 24-07-2010, 22:17:11
|

|
QxY schreef: Sorry voor dubblepost maar ik heb even een vraagje.
Ik heb net Route 102 gewijzigd, moet ik dat in allebij de wijzigings files plaatsen of alleen in die voor routes en steden??
In beide. ;)
Laatst bewerkt door Toxic Spikes, op 24-07-2010, 22:46:57
|
|
|
Bn'Ýarr
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 25-07-2010, 21:40:02
|

|
Ik wou net aan wat aanpassen dus opende AM. Maar toen zagen alle maps er opeens Vern**kt uit. Is dit bij iedereen of alleen bij mij? Ik hoop alleen bij mij want anders is alles voor niks geweest >.>________________ 
|
|
|
Toxic Spikes
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 25-07-2010, 21:48:24
|

|
"Bn'Ýarr" schreef: Ik wou net aan wat aanpassen dus opende AM. Maar toen zagen alle maps er opeens Vern**kt uit. Is dit bij iedereen of alleen bij mij? Ik hoop alleen bij mij want anders is alles voor niks geweest >.>
Ik kan advancemap niet openen gezien ik nu tot en met dinsdag zonder windows computer zit, maar op de rom ziet alles er gewoon goed uit.________________ 
|
|
|
QxY
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 25-07-2010, 22:04:13
|

|
"Bn'Ýarr" schreef: Ik wou net aan wat aanpassen dus opende AM. Maar toen zagen alle maps er opeens Vern**kt uit. Is dit bij iedereen of alleen bij mij? Ik hoop alleen bij mij want anders is alles voor niks geweest >.>
Bij mij alles normaal.
Wat moer er eigenlijk met die conflicted-files gebeuren??________________ 
|
|
|
Bn'Ýarr
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 25-07-2010, 22:37:39
|

|
"QxY" schreef: "Bn'Ýarr" schreef: Ik wou net aan wat aanpassen dus opende AM. Maar toen zagen alle maps er opeens Vern**kt uit. Is dit bij iedereen of alleen bij mij? Ik hoop alleen bij mij want anders is alles voor niks geweest >.> Bij mij alles normaal. Wat moer er eigenlijk met die conflicted-files gebeuren?? Niks, gewoon doorgaan op de echte. Die conflicte zijn foutjes. Een tip. Jongens sla echt even om de zoveel minuten op. Want anders krijg je deze conflicted-files. En word je MAP of wat dan ook niet opgeslagen! ;O
En OkY, Straks dan nog eens proberen met AM. ________________ 
|
|
|
Nanoman
|
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 25-07-2010, 22:38:00
|

|
"QxY" schreef: Wat moer er eigenlijk met die conflicted-files gebeuren??
Laat voor nu maar even staan, misschien zitten er nog dingen in die naar de goede moeten worden overgezet.
|
|
| Pagina : 1 [ 2 ] 3 4 5 |