Rom Edit - [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee!
| Redjiggly |
[Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 17:24:33 |
|||||||
![]() Offline
|
Huh? Wat moet dit voorstellen? Laat het me even uitleggen. Zoals jullie wel weten zijn er hier op PGM een aantal mensen die het ROM editen leuk vinden en die prachtige en fantastische ideeën hebben, maar het grooste gedeelte van deze mensen(als niet allemaal) hebben een flink gebrek aan tijd. Tot nu toe is er GEEN ENKELE hack op PGM afgemaakt. Dit is natuurlijk jammer... Toen kwam ik op een idee! Wat als nou iedereen die zin had zou samenwerken, en, al was het maar een kleine bijdrage, zou meehelpen met het aanpassen van een rom. Stukje bij beetje. Zonder dat we vantevoren precies weten wat eruit zal komen. Zonder dat het elke persoon teveel tijd kost. Zonder dat er een bepaalde 'hoge grens wanneer het af is' werd gesteld, die nooit kan worden gehaald. Kortom: Het idee van de Hack van de 101 Kleine Wijzigingen was geboren. Hoe Werkt het Ik heb in het zogenaamde programma Dropbox een mapje gemaakt met daarin: - een rom van Pokemon Emerald, - een .txt bestand genaamd 'FileWaarinAlleWijzigingenWordenBijgehouden' - en een verzameling van allerlei mogelijk bruikbare HackTools(voor als iemand geen zin heeft alles eerst zelf te downloaden). Als je zelf Dropbox op je computer hebt geïnstalleerd, en mij een PM gestuurd hebt met je daar geregistreerde E-mailadres, kan ik je voor dit mapje uitnodigen, en zal je automatisch altijd de geüpdate versie van het mapje op je computer hebben staan. Dit zorgt ervoor dat iedereen door elkaar aan de rom kan werken, zonder dat we steeds de geupdate versie weer moeten uploaden en aan een ander moeten doorgeven. Nu, iedereen mag dus meehelpen en iets in het spel aanpassen. De bedoeling is dat er per keer maar kléine dingen gewijzigd worden, dat we niet het gevaar hebben dat er dingen in zitten die niet-af zijn. Alles wat je wijzigt, moet worden bijgehouden in de 'FileWaarinAlleWijzigingenWordenBijgehouden' file, zodat de anderen ook weten wat er is gebeurd. Nadat er een hele rij kleine wijzigingen zijn gebeurd aan de rom(het liefst de 101 halen, maar misschien al eerder) zijn we klaar, en wordt de rom als speelbaar aan iedereen vrijgegeven. Wat wil je dat de rom wordt? Nou, ten eerste is dit natuurlijk heel vrij. Ik wil geen begrenzingen of vaste ideeën neerzetten, want een groot deel van de ideeën blijkt achteraf onuitvoerbaar, door onmogelijkheid maar meestal door tijdgebrek. Mijn visie van de rom als die af is is als volgt: Een rom die nog steeds lijkt op het oorpsronkelijke emerald, maar net genoeg kleine dingen aan zijn veranderd om het een nieuwe originele belevenis te kunnen maken. De regels, en korte samenvatting Om mee te doen moet je het volgt doen: -Dropbox installeren -Mij je emailadres(die die je bij dropbox hebt opgegeven) PMmen, zodat ik je kan toevoegen. -Ik stuur een zgn. Invite naar je Emailadres. Klik in de link in die email en je kunt het mapje zien in je dropbox. Tijdens het veranderen, denk aan het volgende: -Wijzigingen moeten klein zijn en in één keer afgemaakt worden. Wijzigingen die langer dan een kwartier gaan duren zijn meestal te groot. -Je wijzigingen moeten worden aangegeven in de 'FileWaarinAlleWijzigingenWordenBijgehouden'. Dit om elkaar niet in de weg te zitten. -Dingen die iemand anders heeft veranderd graag niet zomaar terugveranderen. Mocht er een wijziging zijn waar heel veel mensen het niet mee eens zijn(duscussieer in dit topic) dan kunnen we met z'n allen besluiten het terug te draaien. Lijst v. mensen die meedoen -RedJiggly -Randomguy -metagross -Nanoman -Contra-Owl -Toxic Spikes -By'narr -en mogelijk binnenkort... jij?! Alright, lets get it started! Als er nog vragen en/of opmerkingen zijn hoor ik het natuurlijk graag, hier in dit topic. ________________
Laatst bewerkt door Redjiggly, op 22-07-2010, 21:28:08
|
|||||||
|
|
||||||||
| Vicious Sal |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 17:28:13 |
|||||||
![]() Online
|
Ik neem aan dat scripts dus hetzelfde blijven? En alleen maps, Starters, text, etc worden verandert? Een beetje mappen kan ik wel, maar ik heb gene zin in dropbox (h8 programma h ________________
Fe Related Qotw schreef: L'arachel: Cad! Beast! Pervert! Devil! How dare you try to take advantage of me in my confused state! After stopping a Goddess long gone mad, the dreams of a twisted king bear fruition. What should've become sweet, turned sour, what should've become bright, is turning dim and vague. |
|||||||
|
|
||||||||
| Redjiggly |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 17:39:15 |
|||||||
![]() Offline
|
"Vicious Sal" schreef: Ik neem aan dat scripts dus hetzelfde blijven? En alleen maps, Starters, text, etc worden verandert? Sorry VS, maar ik heb al een paar wijzigingen aan de rom gemaakt. 't zou veel fijner zijn als je wel via Dropbox kan werken. Kun je me anders nu op MSN spreken? :P.Een beetje mappen kan ik wel, maar ik heb gene zin in dropbox (h8 programma h En idd, alhoewel het wel mag, is scripten snel een nogal groot en tijdkostend project. Er zullen dus waarschijnlijk vooral Maps, maar nog meer Pokemon(met namen, levels waarop ze aanvallen leren, TM-compactibility, etc), Aanvallen, Abilities, en Text worden aangepast. Mja, we moeten zien hoe het gaat, en wat mensen zelf willen aanpassen =). ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| Sunny day |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 21:00:05 |
|||||||
![]() Offline
|
"Redjiggly" schreef: -Wijzigingen moeten klein zijn en in één keer afgemaakt worden. Wijzigingen die langer dan een kwartier gaan duren zijn meestal te groot. Maar Jiggle, soms duurt iets simpels ook lang, vooral bij een map aanpassen o.i.d.. Ik heb ooit een keer een super episch doolhof gemaakt in Route 119, maar daar deed ik op z'n minst een uur over (vooral omdat ik van die nacho fouten zat te maken <<). Alleen kleine aanpassingen doen aan een rom maakt het alsnog een beetje saai om te spelen denk ik. Dat is toch ook niet helemaal wat je wilt hebben, neem ik aan? ________________
Wingull, take my love wherever you may fly...![]() |
|||||||
|
|
||||||||
| Redjiggly |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 22:12:04 |
|||||||
![]() Offline
|
"Sunny day" schreef: "Redjiggly" schreef: -Wijzigingen moeten klein zijn en in één keer afgemaakt worden. Wijzigingen die langer dan een kwartier gaan duren zijn meestal te groot. Maar Jiggle, soms duurt iets simpels ook lang, vooral bij een map aanpassen o.i.d.. Ik heb ooit een keer een super episch doolhof gemaakt in Route 119, maar daar deed ik op z'n minst een uur over (vooral omdat ik van die nacho fouten zat te maken <<). Alleen kleine aanpassingen doen aan een rom maakt het alsnog een beetje saai om te spelen denk ik. Dat is toch ook niet helemaal wat je wilt hebben, neem ik aan? Je hebt helemaal gelijk. Mensen mógen ook wel meer tijd erin stoppen -al wordt het afgeraden- maar het gaat er vooral om dat mensen iets in één keer afmaken, zonder het gevaar te hebben dat ze iets niet afkrijgen wat dan half in het spel zit. En ik denk dat een hack waar allemaal kleine dingen anders zijn dan normaal ook best een interresant spel kan zijn. Juist omdat alles normaal líjkt maar het het allemaal net niet is. Maarja, het gaat er dus vooral om dat mensen een wijziging in één keer afmaken en niet in stukjes moeten hakken met het gevaar dat het niet af komt. Maar begrijp ik het goed dat je mee wilt doen? =D Asjeblieeeft =3! EDIT: Oh, en ik heb met een aantal mensen gesproken die zeggen dat 'het te moelijk is' en/of dat ze 'het niet kunnen' Dit is onzin. Het gaat ook niet om het maken van iets moeilijks(al mag het natuurlijk wel :P). Je mag álles doen. Verander anders gewoon de naam van een of andere pokemon in iets anders, of zorg dat een attack iets anders doet dan normaal. Zoals gezegd, ik heb een hele hoop tools al in het mapje staan, dus klik gewoon op iets en probeer het uit! ________________
Laatst bewerkt door Redjiggly, op 20-07-2010, 22:16:57
|
|||||||
|
|
||||||||
| Nanoman |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 22:22:32 |
|||||||
![]() Offline
|
Hmmm.... dit klinkt eigenlijk best wel leuk ^_^. Is een leuke kans om veel easter eggs in Pokémon te zetten. Ik denk dat het weer eens tijd wordt om die RomEdit tools uit de kast te halen Ik zal je even een PM sturen met m'n dropbox info. ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| metagross |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 22:24:25 |
|||||||
![]() Offline
|
Mooi plan, Ik heb ooit aan iets gelijkaardigs gedacht maar heb het nooit geprobeerd. Word er afgesproken wie wat wanneer doet? Want gaat het geen probleem vormen als er 2 Mensen op hetzelfde moment iets doen? Kan/mag je dingen die langer dan een kwartier duren eerst op een andere rom maken en dan pas worden over gezet? Zo kun je een map helemaal afmaken en dan over zetten. (Oh en kunnen we niks met fire red doen want daar is ondertussen de Jpans engine voor waarmee je veel kunt doen. Emerald is anders wel leuk omdat er niet veel mensen zijn die dat hacken.) |
|||||||
|
|
||||||||
| Nanoman |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 22:28:14 |
|||||||
![]() Offline
|
"metagross" schreef: Oh en kunnen we niks met fire red doen want daar is ondertussen de Jpans engine voor waarmee je veel kunt doen. Hmmm, daar zat ik idd ook al aan te denken. Fr/Lg zijn iets meer "supported". En JPANs zijn engine is wel leuk om te gebruiken.Emerald is anders wel leuk omdat er niet veel mensen zijn die dat hacken. ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| Redjiggly |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 22:33:30 |
|||||||
![]() Offline
|
"metagross" schreef: Mooi plan, Ik heb ooit aan iets gelijkaardigs gedacht maar heb het nooit geprobeerd. Word er afgesproken wie wat wanneer doet? Want gaat het geen probleem vormen als er 2 Mensen op hetzelfde moment iets doen? Kan/mag je dingen die langer dan een kwartier duren eerst op een andere rom maken en dan pas worden over gezet? Zo kun je een map helemaal afmaken en dan over zetten. (Oh en kunnen we niks met fire red doen want daar is ondertussen de Jpans engine voor waarmee je veel kunt doen. Emerald is anders wel leuk omdat er niet veel mensen zijn die dat hacken.) Afspraken worden niet vantevoren gemaakt, en dat is waarschijnlijk niet nodig aangezien ik niet denk dat we elkaar in de weg gaan zitten. Mocht er wel onenigheid over iets komen, dan kan dat altijd besproken worden in dit topic. Ook zeggen mensen natuurlijk achteraf wel in de Updatesfile wat ze gedaan hebben. Het overzetten van de ene rom naar de andere... geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Als het werkt/het je lukt houd ik je niet tegen. Je mag ook grotere dingen maken direct op deze rom, zolang ze maar in één keer afkomen. Als twee mensen op precíes hetzelfde moment iets aan de rom doen, dan zullen er twee versies van de rom worden opgeslagen in het mapje, eentje die een naam zal hebben als iets van 'Emerald Conflict Copy 20-07-2010.gba' . Hieruit moet dan even dat wat veranderd is inderdaad worden overgeheveld naar de actuele rom. En NEE, we gaan niet FireRed doen. Ik heb eerlijkgezegd Emerald gekozen omdat het het Gen III spel is met de meeste functies(FireRed/Leafgreen zijn nogal 'gehandicapt' doordat ze remakes van de GenI spellen zijn.) ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| Nanoman |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 20-07-2010, 22:39:04 |
|||||||
![]() Offline
|
"Redjiggly" schreef: Het overzetten van de ene rom naar de andere... geen idee hoe dat in zijn werk gaat. Als het werkt/het je lukt houd ik je niet tegen. Je mag ook grotere dingen maken direct op deze rom, zolang ze maar in één keer afkomen. Wat metagross bedoel is werken met een patch, die je daarna op de Rom toe kan passen. Daarvoor zijn wel een paar handige tooltjes ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| Prof. 9 |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 21-07-2010, 10:02:23 |
|||||||
![]() Offline
|
Bleh, ik werk al een tijdje aan een soortgelijke patch, een verbeteringspatch voor Emerald die gewoon Emerald is met wat dingen die ik niet leuk vond verbeterd (kleine dingen als geen version differences en Steven als Champion). Als iedereen zijn eigen kleine dingen erin gaat gooien, heb je grote kans dat het een enorme chaos wordt, maar wie weet wordt het wel zoeits als everyoneedits. Anyway, ik denk niet dat ik actief mee ga werken aan deze hack, maar misschien doneer ik af en toe wat dingen van mijn eigen hack. Hier heb je wat aantekeningen, die je nergens anders zult vinden, van mijn Emerald Questionnaire engine hack die ik in mijn patch gebruikt waardoor je de Questionnaire in de PokéMart omtovert in een password-invoersysteem dat meerdere phrases kan accepteren. Het past de ASM routine van de phrase-checker aan zodat hij meer dan één phrase ondersteunt. Kun je er mooi event items mee weggeven of speciale events triggeren, go nuts: Spoiler: HackCode: Questionnaire script: 0827381B Spoiler: VoorbeeldscriptCode: #dynamic 0xE3D279 Btw, onthoud dat de free space pas bij 08E3CF60 begint in Emerald. Veel tools denken dat de 00 bytes die daarvoor komen de free space is, maar die nullen zijn data die schijnbaar belangrijk zijn voor de muziekinstrumenten. ________________
Laatst bewerkt door Prof. 9, op 21-07-2010, 10:04:55
(te lui om te updaten)
|
|||||||
|
|
||||||||
| Redjiggly |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 21-07-2010, 23:06:23 |
|||||||
![]() Offline
|
"Prof. 9" schreef: Bleh, ik werk al een tijdje aan een soortgelijke patch, een verbeteringspatch voor Emerald die gewoon Emerald is met wat dingen die ik niet leuk vond verbeterd (kleine dingen als geen version differences en Steven als Champion). Als iedereen zijn eigen kleine dingen erin gaat gooien, heb je grote kans dat het een enorme chaos wordt, maar wie weet wordt het wel zoeits als everyoneedits. Anyway, ik denk niet dat ik actief mee ga werken aan deze hack, maar misschien doneer ik af en toe wat dingen van mijn eigen hack. Hier heb je wat aantekeningen, die je nergens anders zult vinden, van mijn Emerald Questionnaire engine hack die ik in mijn patch gebruikt waardoor je de Questionnaire in de PokéMart omtovert in een password-invoersysteem dat meerdere phrases kan accepteren. Het past de ASM routine van de phrase-checker aan zodat hij meer dan één phrase ondersteunt. Kun je er mooi event items mee weggeven of speciale events triggeren, go nuts: Spoiler: HackCode: Questionnaire script: 0827381B Spoiler: VoorbeeldscriptCode: #dynamic 0xE3D279 Btw, onthoud dat de free space pas bij 08E3CF60 begint in Emerald. Veel tools denken dat de 00 bytes die daarvoor komen de free space is, maar die nullen zijn data die schijnbaar belangrijk zijn voor de muziekinstrumenten. Ah, prof. Ik had al geprobeerd je te bereiken, want eigenlijk wilde ik in eerste instantie jouw patch(lopen binnen, event pokemon) als uitgangspunt nemen. Weet niet of het mogelijk is om die dingen alsnog te implementen, maar daar moeten we nog maar eens rustig naar kijken :P. Op dit moment zijn er al vijf deelnemers aan de hack, en er zijn al een paar dingen veranderd, al klein, toch ook grappige dingen. Maar ik ga niet spoilen :P. Als je wilt weten wat er tot nu toe is gebeurd, zul je mee moeten gaan doen. Ben benieuwd naar de volgende originele ideeën van de Co-Creeërders =D. ~RJ ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| Contra-owl |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 22-07-2010, 13:28:18 |
|||||||
![]() Offline |
ik ga ook mee doen, trouwens, waarom proberen we niet dichter bij de 1001 hacks te komen? als we met zijn 8en ofzo wat we nu zijn ieder 15 dingen aanpassen zijn we al bij het doel.. kunnen dan wel een pre-release geven :) maar om dus gewoon proberen dat iedereen zo'n 30+ dingen aanpast en dat we meer mensen er nog bij krijgen? contra-owl |
|||||||
|
|
||||||||
| Toxic Spikes |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 22-07-2010, 14:16:52 |
|||||||
![]() Offline
|
Oeh, wat leuk! Ik was een tijdje geleden ook zo iets van plan, maar was gestopt omdat ik niet echt goed ben met al die vage programma's. Dit waren zo mijn ideeën destijds: Spoiler: Tekst, geen script ofzo als je dat verwachtte ;PPokémon Emerald: Master Quest Pokémon Type changes: Dodrio - Normal Gyarados - Water Dragon Charizard - Water Dragon Aerodactyl - Rock Dragon Cacnea - Grass Ground Doduo - Normal Onix - Rock Steelix - Rock Steel Persian - Normal Dark Scyther - Bug Weedle - Bug Cascoon - Bug Poison Poliwhirl - Water Fighting Mudkip - Water Ground Masquerain - Bug Water Slaking - Normal Fighting Azurill - Normal Water Milotic - Ice Water Kecleon - Normal Ghost Huntail - Water Dark Groudon - Fire Croconaw - Water Dark Feraligatr - Water Dark Noctowl - Psychic Flying Sudowoodo - Grass Rock Dunsparce - Normal Bug Gligar - Ground Bug Shuckle - Rock Teddiursa - Normal Dark Ursaring - Normal Dark Mantine - Water Porygon - Normal Electric Porygon 2 - Normal Electric Tyranitar - Rock Dragon Lugia - Water Psychic Ho-oh - Fire Psychic Arbok - Poison Dark Parasect - Bug Poison Psyduck - Water Psychic Golduck - Water Psychic Kangaskhan - Normal Fighting Mewtwo - Psychic Dark Evolution changes: Magikarp - lv. 40 Psyduck - lv. 26 Hoothoot - lv. 22 Zigzagoon - lv. 15 Vigoroth - lv. 32 Slakoth - lv. 20 Poochyena - lv. 25 Lotad - lv. 15 Silcoon - lv. 11 Cascoon - lv. 11 Electrike - lv. 30 Meditite - lv. 33 Aron - lv. 30 Lairon - lv. 44 Shroomish - lv. 24 Gulpin - lv. 32 Carvanha - lv. 28 Beldum - lv. 22 Metang - lv. 44 Nincada - lv. 24 Wailmer - lv. 43 Marill - lv. 24 Hoppip - lv. 12 Skiploom - lv. 28 Snubbul - lv. 27 Slowpoke - lv. 30 Teddiursa - lv. 33 Eevee - Sun Stone (Espeon) Eevee - Moon Stone (Umbreon) Jigglypuff - Sun Stone Mareep - lv. 16 Flaaffy - lv. 34 Slugma - lv. 31 Machop - lv. 29 Ability changes: Poison Point +: Weedle, Kakuna, Beedrill Swift Swim +: Lugia Swift Swim -: Qwilfish Thick Fat +: Qwilfish Intimidate +: Ursaring Natural Cure +: Stantler Pressure -: Deoxys, Ho-oh, Lugia, Mewtwo Pressure +: Metagross Clear Body +: Deoxys, Mewtwo Chlorophyl +: Ho-oh Starter: Eevee Maargoed, als ik mijn Windows computer aan de praat kan krijgen wil ik deze vakantie ook wel meehelpen. |
|||||||
|
|
||||||||
| Redjiggly |
RE: [Hack] De Rom van 101 Kleine Veranderingen - Help mee! - 22-07-2010, 15:13:29 |
|||||||
![]() Offline
|
Contra-owl schreef: ik ga ook mee doen, We proberen in ieder geval de 101 te halen. Als er dan volgens de leden nog niet genoeg veranderd is, dan kunnen we altijd nog beslissen om door te gaan. We zijn op dit moment met zes mensen, als Toxic Spikes meedoet met zeven. Contra-Owl: Zoals te lezen is in de eerste post wil ik geen (te hoge) grenzen stellen, maar het gewoon zijn verloop laten gaan tot een moment waar iedereen vindt dat het af is. Volgensmij is de kans dan groter dat deze Hack afkomt.trouwens, waarom proberen we niet dichter bij de 1001 hacks te komen? als we met zijn 8en ofzo wat we nu zijn ieder 15 dingen aanpassen zijn we al bij het doel.. kunnen dan wel een pre-release geven :) maar om dus gewoon proberen dat iedereen zo'n 30+ dingen aanpast en dat we meer mensen er nog bij krijgen? contra-owl Toxic Spikes schreef: Oeh, wat leuk! Ik was een tijdje geleden ook zo iets van plan, maar was gestopt omdat ik niet echt goed ben met al die vage programma's. Dit waren zo mijn ideeën destijds: Spoiler: Tekst, geen script ofzo als je dat verwachtte ;PPokémon Emerald: Master Quest Pokémon Type changes: Dodrio - Normal Gyarados - Water Dragon Charizard - Water Dragon Aerodactyl - Rock Dragon Cacnea - Grass Ground Doduo - Normal Onix - Rock Steelix - Rock Steel Persian - Normal Dark Scyther - Bug Weedle - Bug Cascoon - Bug Poison Poliwhirl - Water Fighting Mudkip - Water Ground Masquerain - Bug Water Slaking - Normal Fighting Azurill - Normal Water Milotic - Ice Water Kecleon - Normal Ghost Huntail - Water Dark Groudon - Fire Croconaw - Water Dark Feraligatr - Water Dark Noctowl - Psychic Flying Sudowoodo - Grass Rock Dunsparce - Normal Bug Gligar - Ground Bug Shuckle - Rock Teddiursa - Normal Dark Ursaring - Normal Dark Mantine - Water Porygon - Normal Electric Porygon 2 - Normal Electric Tyranitar - Rock Dragon Lugia - Water Psychic Ho-oh - Fire Psychic Arbok - Poison Dark Parasect - Bug Poison Psyduck - Water Psychic Golduck - Water Psychic Kangaskhan - Normal Fighting Mewtwo - Psychic Dark Evolution changes: Magikarp - lv. 40 Psyduck - lv. 26 Hoothoot - lv. 22 Zigzagoon - lv. 15 Vigoroth - lv. 32 Slakoth - lv. 20 Poochyena - lv. 25 Lotad - lv. 15 Silcoon - lv. 11 Cascoon - lv. 11 Electrike - lv. 30 Meditite - lv. 33 Aron - lv. 30 Lairon - lv. 44 Shroomish - lv. 24 Gulpin - lv. 32 Carvanha - lv. 28 Beldum - lv. 22 Metang - lv. 44 Nincada - lv. 24 Wailmer - lv. 43 Marill - lv. 24 Hoppip - lv. 12 Skiploom - lv. 28 Snubbul - lv. 27 Slowpoke - lv. 30 Teddiursa - lv. 33 Eevee - Sun Stone (Espeon) Eevee - Moon Stone (Umbreon) Jigglypuff - Sun Stone Mareep - lv. 16 Flaaffy - lv. 34 Slugma - lv. 31 Machop - lv. 29 Ability changes: Poison Point +: Weedle, Kakuna, Beedrill Swift Swim +: Lugia Swift Swim -: Qwilfish Thick Fat +: Qwilfish Intimidate +: Ursaring Natural Cure +: Stantler Pressure -: Deoxys, Ho-oh, Lugia, Mewtwo Pressure +: Metagross Clear Body +: Deoxys, Mewtwo Chlorophyl +: Ho-oh Starter: Eevee Maargoed, als ik mijn Windows computer aan de praat kan krijgen wil ik deze vakantie ook wel meehelpen. Het zou prachtig zijn als je mee zou doen! En we kunnen mogelijk ook wel een deel van je ideeën gebruiken. Btw: Keckleon een Normal-Ghost type te geven is evil.(normal is alleen zwak tegen firghting, waar hij niet door geraakt kan worden doordat hij Ghost is. En omdat hij Normal is, kan hij ook niet door andere Ghost aanvallen geraakt worden, waar hij ook zwak voor zou zijn.)Maar zijn ability die haalt de overpowering daar weer wat uit :P. Ondertussen zijn er al 18 kleine en iets grotere dingen veranderd aan de rom, waaronder een paar zeer originele vondsten. Het wordt leuk, mensen =D! ________________
|
|||||||
|
|
||||||||
| Pagina : [ 1 ] 2 3 4 5 | ||||||||

Bug gevonden?