Inloggen | Registreer | Wachtwoord vergeten?
Index > Forum > Community Talk > Fanworks > Fanart Showoff > [Show-Off] << QxY >

Fanart Showoff - [Show-Off] << QxY

QxY
mii

image
Mijn oude topic is verdwenen dus, hier mijn nieuwe. :-)

Wall 1: (te groot voor spoilers)
http://i31.tinypic.com/2z8okfd.jpg
http://i28.tinypic.com/f2bmd.jpg
Het zijn allemaal orginele Nikes. Sommige met custom-kleuren anderen standaard modellen.

Wall 2:

http://i30.tinypic.com/ev3p11.jpg
Wright en dat mannetje onder hem zijn eigenlijk mislukt.

Wall 3:

http://i29.tinypic.com/24q8zuh.png
Weet niet zeker of ik deze ooit al eens heb geupload.

Reacties zouden fijn zijn. (A)

Alvast bedankt,
~QxY

Afbeelding

Weet niet if iemand hier nog op zit te wachten. Maar je kan me altijd een PM sturen om te vragen of ik een sig/wall voor je wil maken.

Laatst bewerkt door QxY, op 21-07-2010, 19:13:46
Profiel
jejetje
mii
image
Nummer 3 is inderdaad wat minder, maar de andere 2 zijn echt top <=)
Ga zo door! Volgens mij is er nog niemand op pgm die zich specifiek op wallpapers richt :-)
flashing mike
mii
image image
Hehe hij 's terug =P. Nja je walls zijn zeer nice ^^. Behalve de 2e.. Tot op de hoogte van de nike is hij goed maar daaronder gaat het een beetje mis.. 1&3 vind ik behoorlijk awesome ^^. Heb je die nikes allemaal zelf getekend?

Btw, waar zijn je sigs :O. Die vond ik altijd ook wel nice ^^.

Nja KIU met de walls ^^.
Profiel
QxY
mii

image
"flashing mike" schreef:

Btw, waar zijn je sigs :O. Die vond ik altijd ook wel nice ^^.

Heb niet op andere fora gezeten in de tussentijd dus heb bijna geen nieuwe sigs gemaakt. ^^'

Afbeelding

Weet niet if iemand hier nog op zit te wachten. Maar je kan me altijd een PM sturen om te vragen of ik een sig/wall voor je wil maken.

Profiel
QxY
mii

image
Afbeelding
Lange tijd geen signatures gemaakt... niet helemaal tevreden maarja.

R&C

Afbeelding

Profiel
QxY
mii

image
Ter ere van één van de grootste rappers allertijden.

Afbeelding

EDIT: Deze ook nog, ter ere van de grootste DJ allertijden, the founder of Scratch, Grandmaster Flash:

Afbeelding

R&C

Afbeelding

Laatst bewerkt door QxY, op 21-07-2010, 20:42:17
Profiel
QxY
mii

image
Just een foto edit:

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

R&C.

Afbeelding

Laatst bewerkt door QxY, op 30-07-2010, 02:46:33
Profiel
QxY
mii

image
Afbeelding

Ik probeerde iets te maken wat nog nooit iemand eerder had gedaan en (zeker als je naar de .psd kijkt) is dat aardig gelukt.

Ik post later nog wat sig's, gemaakt uit dezelfde .PSD dus met dezelfde layers alleen dan in andere volgorde, dat leek me wel leuk om eens te proberen. :-)

R&C. (Ook mijn oudere stuff raten please.)

~QxY

EDIT: En ja I know, oversharpend, en normaal ben ik daar tegen, maar ik kon het niet laten om eens wat nieuws te proberen en het paste perfect bij het concept.

EDIT2: Deze is niet echt met dezelfde layers maar heb een nieuw effect gevonden en die stond erg goed. :-)
Afbeelding

Spoiler:

Voor mensen die nieuwsgierig zijn:

Afbeelding

Laatst bewerkt door QxY, op 28-08-2010, 22:03:31
Profiel
Silver-Blood
mii
image
Ik heb ook nog met die render gewerkt (Mortal Kombat, toch?), en het is best jammer dat je de kwaliteit van de oorspronkelijke stock zo hebt verminderd. Het is denk ik door het oversharpenen, wat hier ook het grootste en misschien wel enige minpunt is, dat de kwaliteit zo laag is.
Jammer. This destroys your signature.
mii

image
"Silver-Blood" schreef:
Ik heb ook nog met die render gewerkt (Mortal Kombat, toch?), en het is best jammer dat je de kwaliteit van de oorspronkelijke stock zo hebt verminderd. Het is denk ik door het oversharpenen, wat hier ook het grootste en misschien wel enige minpunt is, dat de kwaliteit zo laag is.
Jammer. This destroys your signature.

Niet echt LQ maar oversharpend, ik zei al ik ben er normaal gesproken ook geen fan van.
Ik maak ook gewoon nog een versie die niet oversharpend is. :-)

Dankje voor je comment. ^^'

~QxY

Afbeelding

Profiel
Sunny day
mii
image image image image
"QxY" schreef:
Just een foto edit:

Voor:
Afbeelding

Na:
Afbeelding

R&C.
Woei, hier wilde ik al een tijdje iets over zeggen. :-) Uiteraard heb je de afbeelding aanzienlijk mooier gemaakt, maar het eindresultaat oogt me toch wat te plastisch. Vooral de kleurschakeringen op haar gezicht zijn te abrupt en bovendien heeft ze ook te kampen met onnatuurlijk vaag zonlicht. Zo'n afbeelding bewerken is natuurlijk vrij lastig, maar ik vind het gewoon jammer dat het felle geel niet meer aanwezig is. Nu is het allemaal wat vervaagd, de kleurstelling ziet er meer uit alsof de zon ondergaat, alleen is het daar uiteindelijk veel te bruin voor. De schaduwen die je hebt aangebracht zien er overigens wel goed uit!

Als je er even snel naar kijkt ziet het er gewoon mooi uit, maar als je het lang bekijkt zie je toch steeds meer rare dingen. Wat je eraan kunt doen? Ik zou niet precies weten wat je hebt gedaan, maar ik zou toch proberen de kleurstelling wat warmer te houden dan je nu hebt gedaan. De globale indruk die ik krijg is dat er nu licht-bruin licht schijnt, wat dus op z'n zachtst gezegd apart is. Verder dus vooral de kleurverschillen op het gelaat en de armen die teveel contrast hebben (het shirt is overigens wel goed gedaan!) en ik vroeg me ook af: Is het nou nodig om gelijk de hele afbeelding waziger te maken? Ik kan me ergens wel voorstellen dat het raar staat als je de rest van de afbeelding scherp houdt, maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje jammer van het totaalbeeld (of, een wat goedkope oplossing, om het nog iets negatiever te verwoorden). In ieder geval... wel goed gedaan, maar het kán wat mij betreft toch wel iets beter met de kleuren, Qxy! :-)
mii

image
"Sunny day" schreef:
Woei, hier wilde ik al een tijdje iets over zeggen. :-) Uiteraard heb je de afbeelding aanzienlijk mooier gemaakt, maar het eindresultaat oogt me toch wat te plastisch. Vooral de kleurschakeringen op haar gezicht zijn te abrupt en bovendien heeft ze ook te kampen met onnatuurlijk vaag zonlicht. Zo'n afbeelding bewerken is natuurlijk vrij lastig, maar ik vind het gewoon jammer dat het felle geel niet meer aanwezig is. Nu is het allemaal wat vervaagd, de kleurstelling ziet er meer uit alsof de zon ondergaat, alleen is het daar uiteindelijk veel te bruin voor. De schaduwen die je hebt aangebracht zien er overigens wel goed uit!

Als je er even snel naar kijkt ziet het er gewoon mooi uit, maar als je het lang bekijkt zie je toch steeds meer rare dingen. Wat je eraan kunt doen? Ik zou niet precies weten wat je hebt gedaan, maar ik zou toch proberen de kleurstelling wat warmer te houden dan je nu hebt gedaan. De globale indruk die ik krijg is dat er nu licht-bruin licht schijnt, wat dus op z'n zachtst gezegd apart is. Verder dus vooral de kleurverschillen op het gelaat en de armen die teveel contrast hebben (het shirt is overigens wel goed gedaan!) en ik vroeg me ook af: Is het nou nodig om gelijk de hele afbeelding waziger te maken? Ik kan me ergens wel voorstellen dat het raar staat als je de rest van de afbeelding scherp houdt, maar aan de andere kant vind ik het ook een beetje jammer van het totaalbeeld (of, een wat goedkope oplossing, om het nog iets negatiever te verwoorden). In ieder geval... wel goed gedaan, maar het kán wat mij betreft toch wel iets beter met de kleuren, Qxy! :-)

Je hebt gelijk, het is niet echt realistisch gedaan... Nooit echt bij na gedacht, eigenlijk best stom. =P
En over dat onscherp maken. Dit heb ik gewoon gedaan om diepte toe te voegen, die in film (daarvan is deze screenshot) bijna ontbreekt.

Ik zal kijken of in de .PSD nog heb, aangezien ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd. (ik had wel back-ups gemaakt op een externe harde shijf, maar na een domme actie ben ik die kwijt geraakt. =P)
Maar als ik heb heb zal ik kijken wat ik kan doen aan de realisme en ik was al niet echt tevreden over de kleuren dus daar zal ik ook een paar van je tips proberen te gebruiken. (y)

In ieder geval bedankt voor je rate! :-)
~QxY

Afbeelding

Profiel
QxY
mii

image
Ik moest iets creatiefs maken voor iemands verjaardag, ten grote van een A4'tje.
Ik wou een soort van epic foto bewerking doen. Dus eerst zocht ik een foto uit:

Hij deed me een beetje denken aan Dr. Who. Jammer genoeg keek hij heel raar door de zon. Ook was hij nog net niet goed genoeg.
Dus ging ik opzoek naar een andere foto en toen ik deze zag kwam ik op een idee:

Ik gebruik dit hoofd op die andere foto, gewoon zodat hij nog wat meer Sci-fi werd.
Dus nu had ik mijn oude foto, met dit hoofd, wat er op zich goed uit zag. Maar ik moest natuurlijk nog iets toevoegen.
Vlammen waren het eerste wat ik bedacht, later bleek jammer genoeg dat mijn laptop niet snel genoeg was om vlammen op A4 formaat te smudgen.

Ik bedacht dus wat anders, iets wat eigenlijk ook veel beter bij de foto past. Het leek me leuk om een ruimte thema te doen.
Dit heb ik dus uiteindelijk gedaan:
Link naar DeviantArt. (Omdat TinyPic geen bestanden van boven de 5mb kan uploaden.)
Op het orgineel staat ook nog felecitatie tekst enzo, die dan weer de lege plek opvullen.

Wat ik graag van jullie zou willen weten is:
-Of je het goed bij het ruimte thema vind passen?
-Of ik het hoofd van de ene foto goed op de andere heb geplaatst?
-En wat ik beter/anders kan doen?

Alvast bedankt!
~QxY

Afbeelding

Laatst bewerkt door QxY, op 29-08-2010, 19:52:15
Profiel
flashing mike
mii
image image
Ouchhh.. Die space Stock (?)... De Q is een beetje laag. Dat geeft weer een minder mooi effect. Zoek even een HQ op, of miss dat je iets aan deze hebt:
http://img834.imageshack.us/img834/4559/16420977.jpg

Mja dat weet ik niet xD.

-Verder vind ik hem behoorlijk leuk ^^. Thema vind ik wel passen ja ^^.

-Hoofd op andere foto plakken.. Weet ik niks van af xD. Dus daar zeg ik niks over =P

-Zie eerste alinea =P

Kiu
Profiel