| |
|
Nussrat
|
Scizor Online! - 10-03-2010, 16:50:38
|

|
Tegen alle verwachtingen in staat Scizor online als PotW. Tys kreeg Slowbro niet af, dus was het de beurt aan SuperSean's Scizor. Scizor is berucht en beroemd in de Pokemonwereld: hij staat namelijk op 30% van alle Pokemonteams, wat verschrikkelijk veel is. Daarom raden we je zeker aan de nieuwe PotW eens door te nemen!
Bedankt aan SuperSean natuurlijk en alle andere mensen die meewerken aan de PotW. Ik heb zelf ook nog wat aan Scizor gewerkt, maar het grootste deel hebben we te danken aan SS (nee, niet de schutzstaffel, geen nazis, gewoon SuperSean).
SuperSean schrijft niet alleen PotW's, maar heeft bovendien ook nog een battleguide geschreven! Neem hier een kijkje.
Overigens zijn er nog nieuwe richtlijnen ivm PotW's, een Johtotopic en allerlei PotW's in progress te bekijken in het PotW-board!
Volgende week verwacht ik dan toch eindelijk Tys met zijn Slowbro (misschien rust er wel een vloek op SLOWbro's naam?). In ieder geval, trainers, tot de volgende week!
~Nuss en het Potw-team  ________________  Thanks Metal Flame ^^
Laatst bewerkt door Nussrat, op 10-03-2010, 16:55:12
|
|
|
SweetWarden
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 17:49:27
|

|
Heel mooi ^^, maar krijgen we nu elke keer als er een nieuwe PoTW is het te horen xD?________________  Agree met SuperSean, Klassieke sigs ftw.
|
|
|
Nussrat
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 18:01:55
|

|
Jep, dat krijgen jullie iedere keer te horen, kwestie van de PotW's wat in de spotlight te zetten, het forum gaat ten slotte om Pokemon! ^^
Bovendien kan ik dan meteen ook wat mededelingen kwijt ;D________________  Thanks Metal Flame ^^
|
|
|
SweetWarden
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 18:05:03
|

|
"Nussrat" schreef: Jep, dat krijgen jullie iedere keer te horen, kwestie van de PotW's wat in de spotlight te zetten, het forum gaat ten slotte om Pokemon! ^^
Bovendien kan ik dan meteen ook wat mededelingen kwijt ;D
:/ Zien wij PotW's al niet op de index? Het valt mij iig op dat ze nieuw zijn dan. Maar oké, voor de rest wel nice XD. En je hoeft geen mededelingen te leveren perse x).________________  Agree met SuperSean, Klassieke sigs ftw.
Laatst bewerkt door SweetWarden, op 10-03-2010, 18:05:38
|
|
|
Nussrat
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 18:12:37
|

|
Ik snap het punt van de discussie niet zo goed, bij zowat elke Pokemon site komt het op de index als er een nieuwe analysis is, waarom op PGM niet dan? En ik hoef idd niets mee te delen, maar ik doe het wel, het is fijn voor de leden om wat achtergrondinfo te hebben.________________  Thanks Metal Flame ^^
|
|
|
Foleor
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 18:14:21
|

|
"Nussrat" schreef: Ik snap het punt van de discussie niet zo goed, bij zowat elke Pokemon site komt het op de index als er een nieuwe analysis is, waarom op PGM niet dan? En ik hoef idd niets mee te delen, maar ik doe het wel, het is fijn voor de leden om wat achtergrondinfo te hebben.
Ik vond 't wel leuk om te horen. Merk ik 't meteen xD.________________ There are no rules but the ones you impose on yourself. "TL" schreef: lach je nu mijn taalgebruik uit of zijn je homey's echt kewl
Also, imposing heavy rules on yourself is, paradoxically, a great way to generate lots of creative possibilites. OMG TL OWNT
|
|
|
Black Rayquaza
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 18:21:23
|

|
Ja, ik snap het probleem ook niet helemaal xD Het is naar mijn idee vrij normaal om even kort een berichtje op de index te zetten bij een nieuwe PotW :P________________ Sunny Day schreef: Obtained the Adventure Badge from Leader Eva!
<-- Draakje Ö
/l、 ゙(゚、 。 7 l、゙ ~ヽ じしf_, )ノ
 | | My fall will be for you My love will be in you If you be the one to cut me I'll bleed forever
|
|
|
|
|
zerone
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 18:35:06
|

|
"Mystic Zelda" schreef: En je hoeft geen mededelingen te leveren perse x).
Dat slaat sorta nergens op, het heet ten slotte Pokemon of the week, niet of the af en toe. Je hoeft ook niet elke keer te kijken of er een mededeling komt voor een Potw als het jouw toch niets doet.________________    Credits naar Glade-X voor awsm sig :D
|
|
|
CoolKingler
|
RE: Scizor Online! - 10-03-2010, 20:44:09
|

|
Nice geschreven. Wil er even op wijzen dat je i.p.v. Bullet Punch ook voor Quick Attack kan gaan. Je hebt geen STAB maar je kan wel op Fire, Water en Electric aanvallen. Vele Pokemon behoren in een van die groepen.________________ 
|
|
|
SuperSean
|
RE: Scizor Online! - 11-03-2010, 07:18:51
|

|
Het is een bruikbaar alternatief... Ik voeg het toe bij andere opties, omdat Bullet Punch toch net iets krachtiger is door STAB en dus daardoor een voorkeur krijgt.________________  Tyvm Glade-X, RedJiggly en Zerone! HarpQuote schreef: dan zou ik me wel MANly voelen? dat ik dat zei 0.o
|
|
|