Inloggen | Registreer | Wachtwoord vergeten?
Index > Forum > Pokémon > Pokémon Nieuws > Arceus event op 27 maart in de Toys XL! >

Pokémon Nieuws - Arceus event op 27 maart in de Toys XL!

Shackan
mii
image image image image image image image
Afbeelding

Op de site van Toys XL is aangekondigd dat er een event Pokémon zal worden weggegeven voor D/P/Pt, echter is deze Pokémon handig voor een event in de nieuwe games: Pokémon HeartGold & SoulSilver. Dit event zal op 27 maart plaatsvinden in de Toys XL, tussen 11:00 en 16:00 uur!

De event Pokémon die weggegeven wordt zal Arceus zijn, want deze is in Nederland nog niet verkrijgbaar geweest.

Voor meer informatie: Site Toys XL en Info over het event in HG & SS

Voor de Belgische Pokémonfans:
Op zaterdag 27 Maart - (Tussen 11:00 en 16:00)
Alle Dreamland winkels in Wallonië plus Halle en Groot-Bijgaarden.

Op zaterdag 03 April - (Tussen 11:00 en 16:00)
Alle Dreamland winkels in Vlaanderen behalve voor Halle en Groot-Bijgaarden.

Sig: Made by E-TOM & Ava: Made by HarpNote ^^
Laatst bewerkt door Black Rayquaza, op 26-03-2010, 12:50:39
Profiel
silver_phoenix
mii
image image
misschien handig om ook te zeggen dat je als je die Arceus naar HG/SS ruilt je dan een palkia, dialga of giratina kan vangen (van lvl 1). dit is de enige manier om Giratina in origin form te krijgen op HG/SS.
mii
"silver_phoenix" schreef:
misschien handig om ook te zeggen dat je als je die Arceus naar HG/SS ruilt je dan een palkia, dialga of giratina kan vangen (van lvl 1). dit is de enige manier om Giratina in origin form te krijgen op HG/SS.

Klik op de link onderin voor meer informatie.

Profiel
Dark-Lucario
mii
Jammer genoeg kan ik daar niet heen =(. Kan iemand iemand hem voor mij halen en via wi-fi geven?
nino.g
mii
kan het ook als je R4 hebt of is er iemand van Nintendo bij die controleert
Shackan
mii
"nino.g" schreef:
kan het ook als je R4 hebt of is er iemand van Nintendo bij die controleert

Je kan gewoon met je flashcard dat doen, er staat wel iemand bij, maar die doet toch niks.

Profiel
gar-boy
mii
image
silver_phoenix schreef:

maar je kan toch ook gewoon een Giratina met Griseous orb vast naar HG/SS ruilen?
counfhou
mii
image image image
Heeft er iemand een idee of en eventueel wanneer de event in België zal gebeuren?
Laatst bewerkt door counfhou, op 08-03-2010, 19:31:47
Profiel
MoneFreak
mii
Je krijgt er een Arceus.
dit is bevestigd door Toys XL want, ik had contact met ze opgenomen.
Profiel
silver_phoenix
mii
image image
"gar-boy" schreef:
silver_phoenix schreef:

maar je kan toch ook gewoon een Giratina met Griseous orb vast naar HG/SS ruilen?

nee, Griseous Orb unequipped dan automatisch.
mii
Waarom gebeuren deze events nou altijd in winkels waar ik nog nooit van mijn leven van gehoord heb en die niet dichtbij zijn? Ben benieuwd of ze om het per ongelijk ineens via wifi te delen en dus niet lokaal xD Kan niet wachten, wel raar thought, want in Europa komt dit spel pas uit op de 28ste, volgens serebii.net, dat ze dan de dag ervoor deze event doen. Feitelijk echt met alle events zo. Erg oneerlijk. Maar goed, ik krijg mijn spel de 15de al xD
Profiel
Empoleon-J
mii
*hoest*

Shackan schreef:
Op de site van Toys XL is aangekondigd dat er een event pokémon zal worden wegegeven voor D/P/Pt, echter is deze pokémon handig voor een event in de nieuwe games: Pokémon HeartGold & SoulSilver. Dit event zal op 27 maart plaatvinden in de Toys XL.
De event pokémon zal Arceus zijn die weggegeven wordt, want dat is in Nederland nog niet gebeurt.

Het zou dus voor Diamond, Pearl en Platinum zijn. De Arceus kun je dan overzetten naar HearthGold of SoulSilver, zodra je deze in je bezit hebt.

Afbeelding
Mijn profiel | Stuur PM

Profiel
Shackan
mii
"Empoleon-J" schreef:
*hoest*

Shackan schreef:
Op de site van Toys XL is aangekondigd dat er een event pokémon zal worden wegegeven voor D/P/Pt, echter is deze pokémon handig voor een event in de nieuwe games: Pokémon HeartGold & SoulSilver. Dit event zal op 27 maart plaatvinden in de Toys XL.
De event pokémon zal Arceus zijn die weggegeven wordt, want dat is in Nederland nog niet gebeurt.

Het zou dus voor Diamond, Pearl en Platinum zijn. De Arceus kun je dan overzetten naar HearthGold of SoulSilver, zodra je deze in je bezit hebt.

Ja, precies.

Profiel
ZaZa
mii
Pff, hier kan ik helaas niet bij zijn.. Sowieso zit er in mijn buurt geen ToysXL waar ik zelf ff heen kan fietsen ofzo.. En vind het nou ook overbodig om mn ouders te dwingen met de auto erheen te gaan x )

Erg jammer dat ze het niet doen in een winkel die voor (bijna) iedereen makkelijk bereikbaar is, zoals de Intertoys ofzo..
En anders gewoon Wi-Fi, is ook niks mis mee lijkt mij =|
Profiel
CoolKingler
mii
image image image image image image image image image image image
Bij mij thuis is de dichtsbijzijnde Toys XL op 60/80 minuten fietsen, 40 min. met het OV. Heb er wel een keer een Shaymin opgehaald :P