| |
|
Nussrat
|
De Pokemon Of The Week is terug! - 01-03-2010, 22:33:18
|

|
Ik ben blij jullie aan te kondigen dat de PotW weer terug is en sterker dan ooit!
Zoals jullie al gemerkt had komt er weer leven in de PotW en staat er ook een periode van Johto-PotW's voor de deur. We proberen met onze PotW's niet enkel op ervaren battlers te mikken maar ook op beginnelingen, laat je dus zeker niet afschrikken! Klik zo snel als je kan op Kingler!
De PotW deze week is doormezelf geschreven en dient ook een beetje als voorbeeld wat je in de toekomst kan verwachten van de PotW's. Volgende week verwacht ik de PotW van Tys over Slowbro, niet te missen dus!
Bovendien zoals je al gemerkt had waarschijnlijk, ben ik nu Mod van de PotW en enkele andere Pokemon-related boards. Ik zal me dan ook 100% inzetten voor de PotW en iedereen zoveel mogelijk proberen bij te staan.
Als je geïnteresseerd bent in battlen of gewoon de sterkste trainer ooit te worden, kijk dan hier.
Om mee te schrijven met de PotW, en dat kan iedereen met een beetje kennis, kijk je hier!
Veel battleplezier,
~Nuss en MF, het PotW-team 
________________  Thanks Metal Flame ^^
Laatst bewerkt door Nussrat, op 01-03-2010, 22:37:51
|
|
|
Tys
|
RE: De Pokemon Of The Week is terug! - 02-03-2010, 17:01:02
|

|
Mooi niewsbericht, en Slowbro komt eraan ;)
|
|
|
CoolKingler
|
RE: De Pokemon Of The Week is terug! - 02-03-2010, 19:53:58
|

|
Kingler is epic!________________ 
|
|
|
Black Rayquaza
|
RE: De Pokemon Of The Week is terug! - 03-03-2010, 13:47:56
|

|
"CoolKingler" schreef: Kingler is epic!
Tsss... spammerd! :P Wanneer komt Rayquaza? [/joke]
Gaaf dat de PotW eindelijk een echte comeback heeft gemaakt! Er zijn nu al heel wat nieuwe PotW's op komst zag ik. Keep up the good work!________________ Sunny Day schreef: Obtained the Adventure Badge from Leader Eva!
<-- Draakje Ö
/l、 ゙(゚、 。 7 l、゙ ~ヽ じしf_, )ノ
 | | My fall will be for you My love will be in you If you be the one to cut me I'll bleed forever
|
|
|
|
|
Nussrat
|
RE: De Pokemon Of The Week is terug! - 03-03-2010, 14:18:46
|

|
Rayquaza zal niet voor snel zijn denk ik xD Aangezien Rayquaza geen Johto Pokemon is ;D
Nja, iig iedereen bedankt ^^________________  Thanks Metal Flame ^^
|
|
|