RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 20-03-2010, 20:10:03
Ik heb verloren van Sean...
0.5 - 0 :P naja... 1-0 dan. Was wel een spannend gevecht.
Succes in de finale.
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 20-03-2010, 20:12:05
Fun gevecht, 1-0 gewonnen van CK. Video opgeslagen en ik zet hem morgen op mijn pc. (nog niet uploaden ofc)
*typt dit bericht snel voordat ik gebanned word*
________________ Tyvm Glade-X, RedJiggly en Black Rayquaza! SuperSean: iedere PGMer kent Blame Tys volgens mij wel Glade-X: dat hoop ik wel anders gaan ze jou of mij nog blamen
CoolKingler
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 24-03-2010, 12:27:54
Willen Tys en MF hun resultaat z.s.m. doorgeven?
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 24-03-2010, 13:02:32
Ik had deze week door vakantie ouders nogal een wi-fi tekort... ik zal proberen vanavond te battlen, dan ben ik weer bij mijn vader, als MF dan kan.
Metal Flame
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 25-03-2010, 15:52:27
Ik had je nog gezegd dat de enige dag dat ik niet kon gister (woensdag) was :P. Denk wel dat 't af te ronden valt vandaag, toch?
Editz: Wij kwamen erachter dat wij onze battle niet meer op tijd zouden afronden, omdat Tijs geen access meer had tot wifi dus laat hij mij doorgaan. Hoop niet dat we teveel problemen hebben geleverd met onze vertraging ^^'.
________________ Gift by TL, ty mate ^^
Laatst bewerkt door Metal Flame, op 25-03-2010, 17:18:00
CoolKingler
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 29-03-2010, 10:09:58
Rite, slim om het in een edit te doen, kon ik het ook inet lezen.
Gaan jij en Sean nog spelen of laat ik het toernooi maar onbetwist, morgen is maart over...
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 29-03-2010, 11:05:07
Woensdag is het nog 31 maart
/l、 ゙(゚、 。 7 l、゙ ~ヽ じしf_, )ノ
My fall will be for you My love will be in you If you be the one to cut me I'll bleed forever
Laatst bewerkt door Black Rayquaza, op 29-03-2010, 11:05:20
Metal Flame
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 29-03-2010, 16:37:52
Doe ik eens expres niet aan doubleposten.. :P. Naw, komt wel goed, Sean wilde vandaag of morgen battlen ^^.
________________ Gift by TL, ty mate ^^
SuperSean
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 30-03-2010, 16:38:59
Finale gister gespeeld, hier is de video ervan:
Kijk maar als je de uitslag wil weten, de battle is door MF gerecord.
Andere gevechten:
Mijn gevecht tegen CK. Voor de verandering engelstalig, speciaal voor Remco.
Gevecht tegen VS.
Als iemand bezwaar heeft tegen mijn muzieksmaak, zet hem op mute en neem de volgende keer het gevecht zelf op.
Nog even voor de mensen die ook video's van het toernooi hebben: MF en ik hebben een speciale Youtube account hiervoor gemaakt. Hiermee kunnen de battles handig worden bewaard, zodat er niet zoveel zoekwerk aan te pas komt. Als je er een hebt, graag (ook) hier uploaden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze account misbruikt wordt, dit kan leiden tot consequenties op PGM zelf als ik erachter kom. Ook als er iets mis is, neem contact met mij op of ik doe dit andersom natuurlijk. Username: NPGMbattling Wachtwoord: coolkinglerftw Emailadres: sean.ice@hotmail.com (mijn hotmail) http://www.youtube.com/user/NPGMBattling
________________ Tyvm Glade-X, RedJiggly en Black Rayquaza! SuperSean: iedere PGMer kent Blame Tys volgens mij wel Glade-X: dat hoop ik wel anders gaan ze jou of mij nog blamen
Laatst bewerkt door SuperSean, op 30-03-2010, 16:39:59
Black Rayquaza
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 30-03-2010, 17:36:33
Ik moest weer even dat gevecht van jou en Remco zien, hoor Sean. Als je het zo een tweede keer ziet, blijkt het echt een heel spannend gevecht. Gaat telkens wel gelijk op. Arme Swampie met die Energy Ball, haha :P
Edit: filmpje van Sean en MF ook gekeken. Gefeliciteerd MF! Ging wel hard op het laatst (poor Sean )
/l、 ゙(゚、 。 7 l、゙ ~ヽ じしf_, )ノ
My fall will be for you My love will be in you If you be the one to cut me I'll bleed forever
Laatst bewerkt door Black Rayquaza, op 30-03-2010, 17:41:18
SuperSean
RE: Officiele NPGM toernooi: Maart 2010 - 30-03-2010, 22:29:03
Mja, ik had het team net nieuw gemaakt en er bleek een enorme waterweak in te zitten met bovendien maar een Pokemon die redelijk special klappen kon opvangen. Had toch beter moeten kijken en testen. ^^" Maar het was gewoon goed gespeeld, en ik ben toch in de finale terechtgekomen.
Dat van Remco ging idd gelijk op, die Swampert was heel lastig.
Btw, ideetje om voor het volgende toernooi de finalisten van dat toernooi met hun mii en Pokemon in de banner van de Battle Corner te zetten waar nu twee random trainers staan?