| |
|
streedie
|
RE: ROM hack vragen - 26-11-2009, 16:07:09
|

|
Compile en daarna burn :P
|
|
|
Beau
|
RE: ROM hack vragen - 29-11-2009, 21:58:23
|

|
Bij UNLZ.GBA met Ruby heb ik een probleempje, nl. als ik het Groundon plaatje aan het begin wil verander, klik ik dus op import en het plaatje. Daarna zegt UNLZ 'Error: Image not indexed.' help?
Laatst bewerkt door Beau, op 30-11-2009, 21:00:51
|
|
|
Nanoman
|
RE: ROM hack vragen - 31-12-2009, 15:58:26
|

|
Naja het is niet echt een Hack vraag, maar toch. Bij een Game ID voor Action Replay heb je 2 delen, 1e game code bijv. AMCE en 2e een aantal cijfertjes. Nou wil ik dus weten hoe je zelf aan die laatste cijfertjes kan komen. En dus niet om in r4cce ze op de zoeken, maar hoe je het zelf vind. Ik had al een paar dingen gevonden, alleen werkt het niet . Dit is wat ik vond; - de laatste cijfers zijn een CRC32 van de Header.
Allen het probleem is, als ik van de header een CRC32 pak.... dan klop het niet met wat r4cce e.a aangeven. Misschien ligt het probleem erin dat ik ook niet precies waar de header stopt. Ik heb de heletijd als header 0x0 - 0x200 gepakt, maar of dit dan ook klopt.
Naja mijn vraag is dus of iemand me kan helpen Alvast bedankt :P
|
|
|
Prof. 9
|
RE: ROM hack vragen - 31-12-2009, 16:23:58
|

|
"Nanoman" schreef: Naja het is niet echt een Hack vraag, maar toch. Bij een Game ID voor Action Replay heb je 2 delen, 1e game code bijv. AMCE en 2e een aantal cijfertjes. Nou wil ik dus weten hoe je zelf aan die laatste cijfertjes kan komen. En dus niet om in r4cce ze op de zoeken, maar hoe je het zelf vind. Ik had al een paar dingen gevonden, alleen werkt het niet  . Dit is wat ik vond; - de laatste cijfers zijn een CRC32 van de Header. Allen het probleem is, als ik van de header een CRC32 pak.... dan klop het niet met wat r4cce e.a aangeven. Misschien ligt het probleem erin dat ik ook niet precies waar de header stopt. Ik heb de heletijd als header 0x0 - 0x200 gepakt, maar of dit dan ook klopt. Naja mijn vraag is dus of iemand me kan helpen Alvast bedankt :P http://gbatemp.net/index.php?showtopic=196117________________ (te lui om te updaten)
 |
 | __MEGA MAN STAR FORCE 3__ I________BLACK ACE________I I_________CAPCOM_________I |
 | ______MEGA MAN ZERO______ ________COLLECTION________ I_________CAPCOM_________I |
rainmelon schreef: ik lees geen regels omdat dat saai is
|
|
|
|
Purple Abra
|
RE: ROM hack vragen - 30-01-2010, 17:13:05
|

|
Ik heb een meer algemene vraag.
Ik heb vroeger wel proberen te hacken, maar mijn scripts deden het nooit (zelfs basic scripts, die ik op een gegeven moment kopieerde uit een tutorial).
Nu zou ik weer willen beginnen, alleen ik weet niet waar.
Kan iemand mij daarmee helpen?________________  Mystic Zelda, bedankt voor de sig!:D Wil leren hacken, kan beetje mappen en spriten... Iemand die me hierbij wil helpen? PM me dan!
|
|
|
streedie
|
RE: ROM hack vragen - 31-01-2010, 14:03:03
|

|
Eerst mappen, dan de rest :)
|
|
|
tim
|
RE: ROM hack vragen - 21-04-2010, 19:50:49
|

|
Hm, ik wil denk ik weer beginnen met hacken, en ik heb dus wel wat progjes, maar nu is de vraag... Is er ergens ook eigenlijk een Pokédex Editor, waarmee je de volgorde van de Pokédex kan editten bijvoorbeeld... Dus dat ik bij Ruby ipv Treecko 1 Grovyle 2 Sceptile 3 bijvoorbeeld Machop 1 Machoke 2 Machamp 3 heb.
Is daar een progje voor ofzo? Of niet? =(
Laatst bewerkt door tim, op 21-04-2010, 19:51:28
|
|
|
Mr. Pixel
|
RE: ROM hack vragen - 25-04-2010, 16:06:49
|

|
"tim" schreef: Hm, ik wil denk ik weer beginnen met hacken, en ik heb dus wel wat progjes, maar nu is de vraag... Is er ergens ook eigenlijk een Pokédex Editor, waarmee je de volgorde van de Pokédex kan editten bijvoorbeeld... Dus dat ik bij Ruby ipv Treecko 1 Grovyle 2 Sceptile 3 bijvoorbeeld Machop 1 Machoke 2 Machamp 3 heb.
Is daar een progje voor ofzo? Of niet? =(
Ik dacht niet voor ruby, Wel voor fire red. Hier is de link: http://wahackpokemon.com/en/download/tools-gba Hij heet: Pokédex Order Editor *duh xD en Descargar betekent Download*
|
|
|
greatforce
|
RE: ROM hack vragen - 14-05-2010, 16:21:13
|

|
Hoi, ik ben van plan een Rom hack te maken, maar ik vroeg me af :
Hoe kan ik maps verbinden? Zeg, ik maak een map, hoe kan ik die verbinden met bv Pallet Town?________________ 10-20 euro per week verdienen zonder er iets voor te doen? meld je aan op Goudscout en verdien je eerste 10 euro al in 2 dagen doormiddel van je aan te melden voor enquettes.
http://www.goudscout.nl/pages/index.php?refid=greatforce
|
|
|
greatforce
|
RE: ROM hack vragen - 14-05-2010, 18:48:16
|

|
Wat is dit gele geval?! :p
http://yfrog.com/fvnaamlooszp ________________ 10-20 euro per week verdienen zonder er iets voor te doen? meld je aan op Goudscout en verdien je eerste 10 euro al in 2 dagen doormiddel van je aan te melden voor enquettes.
http://www.goudscout.nl/pages/index.php?refid=greatforce
|
|
|
ijsblokje
|
RE: ROM hack vragen - 14-05-2010, 19:25:13
|

|
"greatforce" schreef: Hoi, ik ben van plan een Rom hack te maken, maar ik vroeg me af :
Hoe kan ik maps verbinden? Zeg, ik maak een map, hoe kan ik die verbinden met bv Pallet Town?
Als je Advanced Map gebruikt kun je bij de connections editor routes en stadjes met elkaar verbinden. Voor huizen en bossen gebruik je warps(events view).________________ Avatar door E-tom ^^.  Sig door Oet-Oet ^^. W00t-W00t
|
|
|
E-Tom
|
RE: ROM hack vragen - 15-05-2010, 12:04:28
|

|
Het is niet zozeer een ROM Hack vraag maar meer een algemene vraag. Ik wil na anderhalf jaar gestopt te zijn weer verder gaan, maar ik zoek een goede ROM site waar ik Ruby kan vinden. (vroeger vond ik die hier in het download board maar dat kan ik nergens meer vinden dus ik ga er van uit dat het weg is)
Alvast bedankt.
|
|
|
Mr. Pixel
|
RE: ROM hack vragen - 15-05-2010, 12:14:56
|

|
http://3roms.com/index.php?page=rom_dl&rid=13062 hierzo kun je Ruby downloaden BTW als je zo'n virus scan dinges popup in je browser krijgt op cancel drukken dat is namelijk 'n virus ;)
|
|
|
E-Tom
|
RE: ROM hack vragen - 15-05-2010, 13:34:45
|

|
Dankje, ik ben nu op AM en ik wil de 2 warps van Odale Town op de map van Littleroot Town zetten, hoe moet dat?
|
|
|
ijsblokje
|
RE: ROM hack vragen - 15-05-2010, 13:51:14
|

|
"E-Tom" schreef: Dankje, ik ben nu op AM en ik wil de 2 warps van Odale Town op de map van Littleroot Town zetten, hoe moet dat?
Je bedoelt dat je, als je een huis binnenloopt in Littleroot, je eigenlijk naar een huis in Oldale gaat?
-Eerst geef je je warp een nummer. -Dan kijk je naar de naam van de map waar je heen wil warpen, bijv. OLDALE TOWN(2.3) -Het eerste nummer is je bank nummer, dus bij het warp event bij Map bank vul je in dit geval 2 in -Het tweede nummer is map nummer, dus bij Map zet je in dit geval 3 neer.________________ Avatar door E-tom ^^.  Sig door Oet-Oet ^^. W00t-W00t
|
|
| Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [ 14 ] 15 |