Inloggen | Registreer | Wachtwoord vergeten?
Index > Forum > Community Talk > Fanworks > Rom Edit > ROM hack vragen >

Rom Edit - ROM hack vragen

pokefan007
mii
Wanneer komt er een emulator voor op de ds om gba spellen te spelen want mijn pc kan vba wel aan alleen laat het niet en wil ik dus graag op mijn ds kunnen spelen weet iemand wanneer er dan een emulator voor is?
Profiel
streedie
mii
Hoort hier volgensmij niet thuis. Dit is rom HACKING vragen topic, dat is emulator vraag :P
Profiel
Prof. 9
mii
image image image image image image
"pokefan007" schreef:
Wanneer komt er een emulator voor op de ds om gba spellen te spelen want mijn pc kan vba wel aan alleen laat het niet en wil ik dus graag op mijn ds kunnen spelen weet iemand wanneer er dan een emulator voor is?
Stel zulke vragen in het emulator topic in Downloads. Ze horen hier niet thuis.

En om je vraag te beantwoorden, nooit. Er komt nooit een GBA emulator voor de DS. De DS is niet snel/sterk/whatever genoeg om GBA te emuleren. Ja, hij kan wel GBA afspelen, maar niet emuleren. Als je een gedetailleerder antwoord wilt, moet je mijn PGM Community Blog over Flashkaarten opzoeken.

Afbeelding

:Currently playing:
Afbeelding__MEGA MAN STAR FORCE 3__
I________BLACK ACE________I
I_________CAPCOM_________I
Afbeelding______MEGA MAN ZERO______
________COLLECTION________
I_________CAPCOM_________I
rainmelon schreef:
ik lees geen regels omdat dat saai is
Profiel
Sunny day
mii
image image image image
Vandaag een brandende vraag van mijn kant: Hoe kan ik een nieuwe Mart invoegen in Pokémon Ruby?

Ik wilde een Mart maken op Dewford Town die verschillend is van een al (in het spel) bestaande Mart. Het punt is dat ik niet weet hoe ik een Mart kan invoegen zodat het programma 'Advance Mart' ook daadwerkelijk data van de nieuwe Mart kan vinden. Ik kan alleen het assortiment van bijvoorbeeld Rustboro kopiëren en in Dewford plakken, maar dan kan Advance Mart ook geen data vinden. Mijn vraag enerzijds is of dit überhaupt mogelijk is en anderzijds hoe ik dat kan doen. Ik kan niet scripten, dus als dat de oplossing is houdt het snel voor me op.

Wie o wie kan me uit de brand helpen?
mii
Data naar A-Mart is volgensmij niet te doen, maar het mart script make is wel te doen.
Profiel
Sunny day
mii
image image image image
"streedie" schreef:
Data naar A-Mart is volgensmij niet te doen, maar het mart script make is wel te doen.
Dus de enige manier om een nieuwe Mart te creëren is door het te scripten? Of kan het ook op een andere manier? Op dat laatste hoop ik uiteraard...
mii
Via a-mart zelf en dan mart script kopiëre :P
Profiel
Larsie13
mii
In A-Mart kun je geen scripts kopiëren, zover ik weet. Je kunt wel via Advance Map naar de map van een Mart gaan, het script decompilen, aanpassen zodat het de juiste items verkoopt, en dan compilen in een nieuwe offset en invoegen waar je hem wil. Via A-Mart is het niet mogelijk om nieuwe Marts toe te voegen.
Volgens mij is de enige manier om een nieuwe Mart toe te voegen dus door middel van een script. (Niet dat die zo moeilijk te maken zijn...)
mii
image image image image
Oké, dank jullie wel streedie/Larsie13, dan kijk ik nog wel wat ik doe. Waarschijnlijk niets, aangezien ik ook helemaal geen programma's heb om te scripten (en deels om ik er geen zin in heb), maar bedankt voor jullie hulp. :-)
mii
Is er een manier om zegmaar een National Dex te krijgen in Ruby en niet alleen de Hoenn Pokémon?
Profiel
Larsie13
mii
"bigtukker" schreef:
Is er een manier om zegmaar een National Dex te krijgen in Ruby en niet alleen de Hoenn Pokémon?

Ja, op één manier: door te ruilen met FR/LG. Via hacken is het nog niet bekend hoe dat moet. Zover ik weet werkt dat met specials. Als je het echt wil weten, kun je het natuurlijk altijd aan Nintendo vragen...[/sarcasm]
mii
Volgensmij kan dit toch gwn met wat tools, niet eens scripten :P
Profiel
D-Trogh
mii
"bigtukker" schreef:

Klik
Profiel
Cody
mii
Ik heb een vraag.
Bij A-map heb ik een warp gemaakt en op een grotopening geplaats.
als ik speel doet de warp het niet.
wie iemand hoe ik het op kan lossen?
Profiel
godofgroup
mii
heey, Mijn codes slaan niet op en ik kan ze niet gebruiken hoe zit dat?
Profiel
Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [ 13 ] 14 15