| |
|
BN'R
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 26-03-2010, 19:16:52
|

|
Deze hack ziet er geweldig uit!Ga zo door!
|
|
|
CheesieUnion
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 26-03-2010, 19:25:30
|

|
Het idee om zelf gymleader te worden spreekt mij heel erg aan, binnenkort ff op mijn oude GBA flashcard zetten en ik probeer hem dan wel ff.
|
|
|
iTeruri
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 01-04-2010, 11:29:52
|

|
Update

Nog een fijne dag verder. Meer zeg ik niet. ^^________________ It's a battle, win or lose! It's the friends you make, it's the road you choose! Platinum Battle Frontier Record: Silver Prints: 4 [factory,arcade,castle,hall] Gold Prints: 0 :'(
|
|
|
Dr.Antrax
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 01-04-2010, 14:01:15
|

|
I like the tiles :3 Tell us moar ;o________________ 
MyAnimeList | How Can U Love An Anime Called 'Bleek', Old TL-Sig <3 | Twitter 
My claws will slice your face in little bloody parts.. Don't you dare to betray me, the catwoman ~Lyra
|
|
|
BN'R
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 01-04-2010, 15:32:06
|

|
"iTeruri" schreef: Update Nog een fijne dag verder. Meer zeg ik niet. ^^ Die Pokémon Center ziet er Uber vet uit o;
|
|
|
iTeruri
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 03-04-2010, 21:55:25
|

|
Update (wall of text) Ik vond de oude tiles lelijk, dus een groot aantal van de tiles zal gerevampt of helemaal veranderd worden. Helaas bleek ik wat minder tijd te hebben dan gedacht (mede door de release van SoulSilver) dus in de laatste twee weken kwam er niet veel van hacken. Met de nieuwe look heb ik ook maar besloten dat ik het begin van de hack niet geloofwaardig vind. Je wordt wakker, kiest een pokémon en krijgt te horen dat je gym leader wordt, met als enige test het verslaan van de zoon van de lokale prof die ook pas net zijn eigen pokémon heeft... Dat moest anders.
Ik heb dus besloten het helemaal over een andere boeg te gooien en opnieuw te beginnen met Kyanite. Een groot gedeelte zal het zelfde blijven (en kan ik gewoon van de oude naar de nieuwe rom overzetten), maar dingen die ik niet zo goed vond, zal ik veranderen. Zie dit niet als stoppen en opnieuw beginnen, want dat is het niet. Ik blijf gewoon hacken, alleen op een nieuwe rom. Dat werkt fijner met nieuwe scripts en tiles.
Ik hoop binnen kort weer op dezelfde plek te zijn als waar ik nu ben. Zo veel werk is het immers niet, maar een paar scripts hebben aanpassingen nodig. Het meeste werk zal nog mappen worden (vind ik nog al saai, namelijk xD).
En oh Jah, om deze lange post af te sluiten met iets wat écht nuttig is... Een van de nieuwe functies in Kyanite zal Headbutt zijn. En geïnspireerd door HeartGold en SoulSilver zal je Headbutt op élke boom kunnen gebruiken. En in verschillende boomsoorten leven verschillende pokémon.________________ It's a battle, win or lose! It's the friends you make, it's the road you choose! Platinum Battle Frontier Record: Silver Prints: 4 [factory,arcade,castle,hall] Gold Prints: 0 :'(
|
|
|
Giace
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 03-04-2010, 22:13:09
|

|
iTeruri schreef: Update (wall of text) Ik vond de oude tiles lelijk, dus een groot aantal van de tiles zal gerevampt of helemaal veranderd worden. Helaas bleek ik wat minder tijd te hebben dan gedacht (mede door de release van SoulSilver) dus in de laatste twee weken kwam er niet veel van hacken. Met de nieuwe look heb ik ook maar besloten dat ik het begin van de hack niet geloofwaardig vind. Je wordt wakker, kiest een pokémon en krijgt te horen dat je gym leader wordt, met als enige test het verslaan van de zoon van de lokale prof die ook pas net zijn eigen pokémon heeft... Dat moest anders.
Ik heb dus besloten het helemaal over een andere boeg te gooien en opnieuw te beginnen met Kyanite. Een groot gedeelte zal het zelfde blijven (en kan ik gewoon van de oude naar de nieuwe rom overzetten), maar dingen die ik niet zo goed vond, zal ik veranderen. Zie dit niet als stoppen en opnieuw beginnen, want dat is het niet. Ik blijf gewoon hacken, alleen op een nieuwe rom. Dat werkt fijner met nieuwe scripts en tiles.
Ik hoop binnen kort weer op dezelfde plek te zijn als waar ik nu ben. Zo veel werk is het immers niet, maar een paar scripts hebben aanpassingen nodig. Het meeste werk zal nog mappen worden (vind ik nog al saai, namelijk xD).
En oh Jah, om deze lange post af te sluiten met iets wat écht nuttig is... Een van de nieuwe functies in Kyanite zal Headbutt zijn. En geïnspireerd door HeartGold en SoulSilver zal je Headbutt op élke boom kunnen gebruiken. En in verschillende boomsoorten leven verschillende pokémon.
Moet je dan echt bij elke boom een event toevoegen om Headbutt te gebruiken? Mja, ziet er zoals gewoonlijk erg goed uit! Ben benieuwd wat je van het 'nieuwe' zult maken.
Succes (=
|
|
|
Empoleon-J
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 05-04-2010, 19:41:10
|

|
Weer 'een nieuw begin' dus. Maarja, ik zal 't blijven volgen tot je hack klaar is, en dan zal ik 'm zeker gaan spelen.. ^^
|
|
|
CoolDeoxys
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 11-04-2010, 21:05:12
|

|
Leuke hack, ik vind het alleen jammer dat er toch wel erg veel basistiles in zitten, zou je niet wat andere tiles kunnen gebruiken? Vraag of mensen ze willen maken? Maar verder ziet het er leuk uit.
|
|
|
iTeruri
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 19-04-2010, 18:06:50
|

|
Update:

Wat het precies is, laat ik nog even geheim (gemeen, hè)... Wat ik wel kan zeggen is dat dit deel uitmaakt van het vernieuwde intro event.
Enjoy, also enjoy these cookies.________________ It's a battle, win or lose! It's the friends you make, it's the road you choose! Platinum Battle Frontier Record: Silver Prints: 4 [factory,arcade,castle,hall] Gold Prints: 0 :'(
|
|
|
timcard
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 12-05-2010, 14:30:03
|

|
Ziet er veelbelovend uit Ga zo door! Ik zal net als E-J deze hack blijven volgen en als het af is spelen.________________  SPECS NDSL BLACK PSP 1004 5.50 GEN D3 M3 DS SIMPLY R4 WOOD MMS PRO 1GB
|
|
|
Zuaro
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 14-05-2010, 12:58:15
|

|
Ziet er nog altijd nice uit ga er mee door :D
|
|
|
greatforce
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 15-05-2010, 19:16:44
|

|
Ben je er nogsteeds mee bezig? En waarom kan ik niet verder dan het gevecht met mn rivaal? Enige wat ik nu nog kan doen is tig battles met het ''beta mannetje'' ________________ 10-20 euro per week verdienen zonder er iets voor te doen? meld je aan op Goudscout en verdien je eerste 10 euro al in 2 dagen doormiddel van je aan te melden voor enquettes.
http://www.goudscout.nl/pages/index.php?refid=greatforce
|
|
|
huana
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 26-05-2010, 14:57:39
|

|
Een beetje stil hier..
Weg of geen tijd of een hele grote update, maybe ? :P________________  Credits to Glade-X
|
|
|
Shackan
|
RE: [HACK] Pokémon Kyanite - 26-05-2010, 15:11:33
|

|
"huana" schreef: Een beetje stil hier..
Weg of geen tijd of een hele grote update, maybe ? :P
Hij update vooral op een ander forum, maar daar was de laatste update op 6 mei.________________ Made by HarpNote ^^
Laatst bewerkt door Shackan, op 26-05-2010, 15:12:28
|
|
| Pagina : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [ 14 ] 15 |